toti cautam IUBIREA! :x

simtim aceasi durere,toti suferim in unele dimineti,toti cautam IUBIREA! :x

duminică, 20 februarie 2011

Scrisoare catre o prietena...

Mai tii minte cum ne-am intalnit?Poate ca da,poate ca nu...Dar eu nu voi uita acel moment niciodata,acea seara cand am aflat ca tu vei fi noua mea vecina,de aceeasi varsta cu mine,peste putin timp colega mea de banca,iar in viitorul apropiat cea mai buna prietena!
Inca din seara aceea te-am admirat,erai asa deschisa si tupeista...Tin minte ca ne-am uitat impreuna la Titanic..tu imi citeai ..eu plangeam :))...Acum rad amintindu-mi,dar totusi simt acel fior al melancoliei...Am in minte fetele noastre de copii inocenti ce s-au schimbat rapid in fete de viitoare femei...
In primii ani de scoala te-am avut aproape,dar a venit timpul cand a trebuit sa ma mut in alta,departe de tine,departe de amintirile copilariei,mult mai aproape de suferinta si fericirea pe care urma sa mi le provoace adolescenta.
Desi eram in scoli diferite,am continuat sa ne vedem,ce-i drept mult mai rar.Au urmat verile in care stateam cu tine in camera mancand floricele,uitandu-ne la filme horror. barfind, plangand si sustinandu-ne una pe cealalta.Am dat amandoua peste dificultatile adolescentei si am trecut peste ele tot impreuna,amandoua ne-am indragostit, ne-am certat cu parintii, ne-am certat chiar si noi doua dar fiindca ne-a unit sentimentul puternic de prietenie am trecut peste!
Mi te voi aminti peste ani ca pe o a doua mama ce ma mangaia cand eram trista, dar ma si lovea pentru a ma trezi la realitate si ce ma facea sa rad cand simteam ca tot Pamantul s-a prabusit peste mine.Tu esti persoana care a inteles ce simt eu,cum simt si ce fel de personalitate am, fara sa-mi ceara sa ma schimb, dar care mereu a fost sincera cu mine spunandu-mi cand gresam.
Ma pot mandri cu faptul ca am reusit sa te cunosc cu adevarat,ca stiu ce fel de persoana esti si ce persoana vrei sa pari.Spre deosebire de mine,tu fiind cea rece si indiferenta (aparent) caci eu stiu cat de repede te indragostesti si cat de repede pui suflet, aproape la fel de repede ca mine doar ca tu nu recunosti...Te cunosc,fato,tine minte,de mine nu ai cum sa te ascunzi!
Din exterior parem doua fiinte total opuse, dar amandoua stim ca sentimentul ce ne leaga ne uneste si ne face o singura persoana!
Nu am incheiere la aceasta scrisoare pentru ca sper ca nici aceasta prietenie sa nu se incheie si chiar daca se va termina, vom pastra in suflet  sentimentul viu ce ne-a apropiat!

3 comentarii:

  1. mai tii minte cand am venit de la busteni si te mirai tu de ce plang?=] cred ca a fost prima data cand ti`ai dat seama ca pot si eu sa gandesc cu sufletu`:x

    RăspundețiȘtergere
  2. in ziua aceea mi-am dat seama ca poti fi mai mult decat vrei sa pari!:*

    RăspundețiȘtergere