toti cautam IUBIREA! :x

simtim aceasi durere,toti suferim in unele dimineti,toti cautam IUBIREA! :x

marți, 1 februarie 2011

o iubire pierduta


Si cand timpul nu se poate da innapoi
Stau si ma gandesc ca te voi iubi mereu,
Degeaba am crezut in tine,am crezut in noi
Nu vreau sa ma uiti,e asa de greu?


Vazandu-te cu ea de mana,m-am gandit:
"Oare asa usor m-a uitat?"
"Oare doar atat am contat?"
Raspunsul nu-l voi avea dar il voi cauta..


Plang amintindu-mi de tine,
Sufar stiind ca nu-mi va fi bine
Nu pot sa mai zambesc si sa rad
Nu pot dormi,visele pier rand pe rand.


Privesc ultima poza a ta
O blestem caci ea mi-a furat mintea
N-am invatat sa ignor iubirea
N-am invatat sa-ti uit privirea...


Cu un sarut n-ai inrobit
Cu o mangaiere m-ai slabit 
Cu o privire m-ai decis

Cu o minciuna m-ai ucis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu