toti cautam IUBIREA! :x

simtim aceasi durere,toti suferim in unele dimineti,toti cautam IUBIREA! :x

miercuri, 29 iunie 2011

Iluzii...

Am vazut-o, era acolo ma astepta la metrou rabdatoare, se uita in jur cautandu-ma cu privirea, inima imi batea din ce in ce mai tare, abea asteptam sa o vad si s-o strang in brate, imi era asa de dor de ea...De tot ce avusesem candva intr-o iarna pe atunci calda...
Eram in dreptul meu...Am imbratisat-o si mi-am abtinut in zadar o lacrima rebela, in sfarsit era la mine in brate, in sfarsit ii simteam caldura trupului si respiratia atingandu-mi gatul...Prea sa fie a mea pentru o secunda, a mea trup si suflet...Era o simpla iluzie sfasietoare...Era o imagine perfecta a ce numeam eu iubire!
Am mers impreuna pe o banca, ne-am aprins o tigare...Simteam ca vom sta acolo pentru totdeauna, ca momentul acela nu se va risipi precum fumul...Simteam prost...! Am intrat intr-o cafenea, stateam atat de aproape...O doream...O sorbeam doar din priviri si speram sa mai simta si ea ceva pentru mine, sa fim ca doua lacrimi ce se unesc...
In scurt timp am pierdut-o din nou...Cu un singur sarut si-a luat ramas bun si a zburat din nou departe de mine lasandu-ma cu iluzia ca va reveni si cand va reveni va ramane pe veci a mea!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu