toti cautam IUBIREA! :x

simtim aceasi durere,toti suferim in unele dimineti,toti cautam IUBIREA! :x

vineri, 13 mai 2011

C-un gand de despartire...

O lacrima imi brazdeaza acum obrazul
Diminetile sunt pustii si-mi dispare subit curajul.
Si plang gandindu-ma ca iar nu esti aici,cu mine
Patul e ravasit,inca pastreaza amintirile cu tine...

Fara tine,iubito,nu mai stiu sa iubesc
Nu vreau s-aud de alta,tot pe tine te doresc
Dar vreau sa dispari, caci prea mult rau imi faci
Din iubire,sufletul cu ura mi-l incarci!
Tu erai cea pe care voiam s-o sarut sub clar de luna
Tu erai cea care stiam ca in miez de noapte suna
Tu erai cea care-mi pastra sufletul viu
Tu erai cea care imi incalzea zilele reci, stiu!

Privesc spre cer,c-un gand de despartire,
Sa dispari tu,sa-ti iei innapoi a ta iubire!
Rime triste imi vin in minte,
Tu esti cea care nu stie ce simte...

Plecarea ta in noapte un gol in suflet mi-a lasat
De durerea mea,iubito,niciodata nu ti-a pasat.
Totul s-a intamplat intr-o clipa,
Iar inima incepe sa se stinga...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu